Ondermenu Privacy

DISCLAIMER

Welkom op www.mhcweesp.nl Deze website is de officiële website van de Mixed hockeyclub Weesp.

De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op de toegang tot en het gebruik van deze website.

De Mixed Hockeyclub Weesp streeft ernaar de informatie op deze website correct, volledig en up-to-date te houden. Wij behouden ons het recht voor de op deze site vermelde informatie op elk moment te wijzigen, aan te vullen of te verwijderen. Mocht u op deze site informatie tegenkomen waarvan u denkt dat deze onjuist is, dan kunt u dit aan ons kenbaar maken door een bericht te sturen aan [email protected]

De Mixed Hockeyclub Weesp is niet aansprakelijk voor directe, indirecte of gevolgschade die voortvloeit uit het gebruik van of juist de onmogelijkheid om gebruik te maken van deze website en de daarop gepubliceerde informatie.

Het gebruik van externe links op de mixed hockeyclub Weesp site kan tot gevolg hebben dat u onze site verlaat. De Mixed Hockeyclub Weesp is niet verantwoordelijk voor en heeft geen controle op de inhoud van de sites van derden die aan de Mixed Hockeyclub Weesp site gekoppeld zijn.

Mixed Hockey Club Weesp respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat alle aan ons verstrekte informatie vertrouwelijk behandeld wordt. Hierbij handelen wij volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens. De Mixed Hockeyclub Weesp stelt jouw gegevens niet ter beschikking aan derden. Wel kan de Mixwed Hockeyclub Weesp jouw gegevens gebruiken om je op de hoogte te brengen of houden van clubnieuws, plezierige acties of actuele ontwikkelingen.

Behalve het nieuws op de voorpagina mag niets van onze site worden overgenomen, verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, zonder vooraf schriftelijke toestemming van Mixed Hockeyclub Weesp. Op foto’s berust over het algemeen copyright. Voor toestemming en informatie: [email protected]