Pannenbier

2015 en eerder 13 Februari

Nieuws afbeelding Nee, dit pannenbier heeft niets met het carnaval te maken. Precies een maand nadat de eerste paal de grond in werd geslagen vierden we vandaag in kleine kring de voltooiing van het dak. In de bouwwereld is het dan gebruikelijk dat de opdrachtgever op bier trakteert, het zogenaamde "Pannenbier”. Natuurlijk waren het bestuur en de architect daarbij aanwezig alsmede drie oud bestuursleden: Cor Bos, Henk Alberts en Bob de Graaf

Henk Alberts (oud voorzitter) vertelde dat hij nog in het bezit is van een stel koperen platen waarop de namen van de sponsors staan uit een ver verleden. Wellicht is daar een mooi plekje voor te vinden als wandversiering in het nieuwe clubhuis.

De bouw van het clubhuis verloopt tot nu zeer voorspoedig. Het dak en de wanden inclusief de schuifpui zijn geplaatst. Ook de vloerverwarming is al bijna klaar. Al met al loopt de bouw voor op het schema.

Een club kan zonder een bestuur niet functioneren. Achter de schermen wordt door de bestuursleden onnoemelijk veel, onbezoldigd werk verricht. Een blijk van waardering is op zijn plaats. Sinds vandaag prijkt aan de muur van ons clubhuis een mooi, blauw bord waarop alle namen staan van de mannen en vrouwen die nu en in het verleden veel voor MHC Weesp hebben gedaan. Dat bord zal straks een prominente plek krijgen in ons nieuwe clubhuis, want ere wie ere toekomt.

Foto: v.l.n.r Henk Alberts, Bob de Graaf, Jaap Blüm, Cor Bos en André Lauterslager.

Henk van Streun

13-2-2015 @ 20:56:54 |Ik wod hier blij van ,voor onze kinderen en kleinkinderen ,kortom de volgende weesper generaties

Reageer op het nieuws