NUON clubprijs verzilverd

2015 en eerder 12 April

11 april zijn veertig zonnepanelen op het dak van ons nieuwe clubhuis gemonteerd door medewerkers van Solar Clarity en een enthousiaste ploeg vrijwilligers. Daarmee werd de NUON clubprijs verzilverd die we eerder dit jaar hebben gewonnen met een ludiek filmpje gemaakt door Joost van Loon. In drie uur werd de klus geklaard. De zonnepanelen moeten een aanzienlijke energiebesparing opleveren.

Het transport van de panelen werd aangeboden door Bos Transport Service uit Weesp en ook de montage van de panelen is belangeloos gedaan door Peter Desmet van Solar Clarity. Frank Schaefers en Peter van de Hout ondersteunden het team waardoor de hele actie soepel is verlopen. Hartelijk dank voor jullie tijd en dit mooie werk!

Foto: Weesper Nieuws.