Opening clubhuis 13 juni

Algemeen 14 Juni

Nieuws afbeelding Ons mooie nieuwe clubhuis is geopend! 13 juni was een feestelijke en gedenkwaardige dag vol activiteiten voor jong en oud. De officiĆ«le opening werd onder grote belangstelling gedaan door voorzitter André Lauterslager en wethouder Astrid Heijstee: met het gezamenlijk doorknippen van het lint werd het clubhuis voor iedereen geopend.

De dag startte met het gezellige Ouder Kind Toernooi en ging 's middags verder met het Drieluik voor veteranen en oud-leden en de drukbezochte Clinic Bovenlander/Bovenlander voor de jeugd. Het Fundraising Event was de afsluiting van het dagprogramma, waarna met muziek en feest afscheid werd genomen van het oude clubhuis.

Een uitgebreide foto-impressie van de gehele dag is binnenkort beschikbaar, meer informatie volgt. De fotografie werd verzorgd door Femke Berkhout, waarvoor onze hartelijke dank!

Zie ook de foto's gemaakt door het promoteam van Bob Autowas