Trainersstaf seizoen 2015-2016

Algemeen 10 Juli

MHC Weesp heeft Gerard Alblas aangetrokken als nieuwe trainer van de heren 1. Met damestrainer Daniel Hulkenberg is het contract verlengd. Hij wordt ook technisch manager bij de jeugd van de Weesper hockeyclub.

Gerard Alblas is afkomstig van hockeyclub Leusden en heeft het eerste herenteam aldaar naar de eerste klasse kunnen helpen. Bij Weesp gaat hij komend seizoen aan de slag met een verjongde selectie met instroom uit de eigen jeugd.

Technisch manager

Daniel Hulkenberg was afgelopen twee seizoenen al trainer-coach van dames 1 van Weesp. Komend seizoen begint hij ook als trainingscoördinator en technisch manager van alle jeugdteams.

De wens is om kinderen al van jongs af aan bij hun ontwikkeling te begeleiden en gaandeweg het technische en tactische hockeyspel te leren, zo laat de hockeyclub weten.

Breedteteams

Hulkenberg zal veel tijd besteden om eigen trainers op te leiden en coaches te begeleiden, zeker ook voor de breedteteams.

Bron: overgenomen uit het Weesper Nieuws van 10 juli. 2015

Herentrainer Gerard Alblas (links), voorzitter André Lauterslager en damestrainer en technisch manager Daniel Hulkenberg (rechts)

Henk Alberts

20-7-2015 @ 19:19:35 |Terug van onze Zeeuwse vakantie :HARTELIJK WELKOM GERARD ALBLAS ..succes !

Reageer op het nieuws