Terugblik Rabobank schoolhockeytoernooi 8 juni

Algemeen 9 Juni

Nieuws afbeelding Topdag met 350 kinderen, coaches en publiek op de club.

Waar zijn de bitjes?
Hebben jullie een stick te leen?
Kan ik wat scheenbeschermers lenen?
Zijn de ranja en de krentenbollen gratis?
Op welk veld speel ik?
Mag ik een banaan?
Krijg ik ook een prijs?

Kortom:
veel van dit soort vragen werden op ons afgevuurd op woensdagmiddag 8 juni tijdens het Rabobank Schoolhockeytoernooi. Gelukkig hadden we overal een antwoord op en gingen de kinderen snel het veld op voor een stevige warming up van Marloes Kratz.

Wie?

Fanatieke hockeyers, slidende voetballertjes, ijshockeyende beginners en echte goalgetters deden hun best om een van de vele bekers te winnen. Begeleid door soepel fluitende vrijwillige scheidsrechters en coaches gingen de kinderen er echt voor.

Hulp:
Geholpen door bolletjes ijs van Nelis en fruit van de Albert Heijn kwamen ze de dag wel door. Af en toe wat zonnebrand smeren tegen de lekker brandende zon en tot slot kijken naar bloedstollende finales.

Winnaars:
Spannende strijd bij de kinderen uit groep 4
Winnaars categorie F:
VdmV F3 en VdmV F4

Klinkende overwinnaar bij de kinderen uit groep 5-6
Winnaar categorie E:
De Triangel E1

Uiteindelijk na hertelling van de wedstrijdleiding 2 winnaars bij de kinderen uit groep 7-8.
Winnaars categorie D:
VdmV D4 en De Triangel D1

De fairplay beker is naar de Hobbedob D1 gegaan.

Met bekers van DSS en taart van Muhl is een prachtige dag afgesloten.

Dank
Veel dank aan de vele vaders en moeders die hebben meegeholpen in de ochtend met opbouwen, begeleiden, coachen, fluiten, wedstrijd leiden, ballen zoeken, ranja schenken, pleisters plakken en de allerkleinsten begeleiden. Veel dank, de kids en organisatie zijn jullie dankbaar.

Namens organisatie:

Kim Wesselius
Mascha Benlashen
Kathelijn Straatemeier
Laura Schuit
Jan-Willem Koers

Klik HIER voor alle foto's.

Heb je zelf leuke foto's gemaakt stuur ze dan naar [email protected] wij voegen ze dan toe aan het album

Zie ook het nieuws

Warming up