start veldtrainingen

2019 5 Februari

Beste jeugdleden,

Deze week alweer de laatste zaaltrainingen van het seizoen. Het wordt bijna weer tijd om naar buiten te gaan. In overleg met de TC-jeugd hebben we de start als volgt bedacht ook omdat er een hoofdtrainer op vakantie gaat.

Week 11 t/m 15 februari - teams kunnen zelf trainen in overleg met hun coach/trainer
Week 18 t/m 22 februari - voorjaarsvakantie teams kunnen zelf trainen in overleg met hun trainer/coach
Week 25 februari t/m 1 maart - start veldtrainingen alleen nog wel aangepast ivm afwezigheid hoofdtrainer (schema volgt via de mail nog)

De week erna start alles weer zoals normaal.

Als je een oefenwedstrijd gaat spelen dan moet je de volgende route aanhouden. Voor doordeweeks via Daniel Hulkenberg en in het weekend via Kathelijn Straatemeier.

Met vriendelijke groet,

TC-jeugd