AED - nog 3 plekken over!

2019 14 Mei

Weet jij hoe de AED werkt op de club?

Er zijn nog 3 plekken over! Geef je snel nog op via onderstaand mailadres.

Het kan zo maar gebeuren. Dat je de AED nodig hebt. Of een andere EHBO ingreep. Weet jij wat te doen? Hoe te handelen? Bij jouw kind of een teamgenoot?

Nu is je kans om het te leren. Ouders, spelers, scheidsrechters. Nuttig voor iedereen.

Donderdag 16 mei 2019 van 19.00 u t/m ca 22.00 uur geeft Annelies Vinken van het bedrijf  Aed professionals (https://www.aed- professionals.nl/ ) een eenmalige cursus op de club.

Naast het leren reanimeren wordt er nu ook een aantal eerste hulp vaardigheden aangeleerd.

Van de 15 plekken zijn er nog 3 over. Na deze avond ontvang je een officieel (online) certificaat.

Pak die gratis kans en laat zsm even weten of je deze nuttige training wil volgen. Goed voor jezelf, maar vooral voor iemand die wellicht je hulp nodig heeft.

Mail onderstaande gegevens naar Steven Winkel (keeper Veteranen A). Hij coördineert deze cursus.

Naam:
Telefoonnummer:
e-mail adres:

Mail naar [email protected]

Namens Steven alvast bedankt.