Aanvullende info - Rabobank All Friends Toernooi - 30 mei 2019

2019 26 Mei

Nog even en dan start het Rabobank All Friends toernooi 2019. Met in totaal 36 teams hebben wij er als organisatie ontzettend veel zin. Zie onderstaande extra informatie voor de deelnemers, bezoekers, vrienden en vriendinnen van het Rabobank All Friends 2019 toernooi:

Bij de ingang van het sportpark worden alle tassen gecontroleerd op alcoholhoudende dranken. Zelf meegebrachte alcoholische dranken worden direct ingenomen. De organisatie kan besluiten om de lockers voorafgaand en tijdens het toernooi te controleren. Zorg dat je geldige legitimatie mee hebt. Alleen op basis hiervan en na controle krijg je een 18+ bandje.

Geen legitimatie = geen 18+ bandje.

Vanaf 9.00 uur starten de eerste wedstrijden op vier verschillende velden. Zorg dat je ruim voor aanvang van je eerste wedstrijd aanwezig bent, dan is er nog tijd om je spullen te droppen / een plekje te zoeken / koffie te drinken.

Iedereen kan de hele dag het wedstrijdschema, de poule indeling en de te fluiten wedstrijden opzoeken via https://www.tournify.nl/live/allfriends2019.

Begin van de middag gaat de tap officieel open en rond die tijd zal ook het Bavaria Bier Blik openen waar uiteraard bier, maar ook frisdank en wijn, verkrijgbaar is. De frituur gaat ook aan rond dat tijdstip. Vers belegde broodjes zijn al verkrijgbaar vanaf 9.00 uur. De finales staan vanaf 17.15 uur gepland waarna de winnaar van het All Friends toernooi 2019 bekend is en het grote feest los kan gaan.

Wij wensen alle teams alvast een heel succesvol en sportief toernooi en gaan ervan uit dat iedereen zich aan het wedstrijdreglement en de gedragsregels houdt en zich een goede ambassadeur van de MHC Weesp toont.

Met sportieve groet,

Namens de evenementen commissie