Productieve klusdag

2019 18 Augustus

Als je nu op de club komt zal je zien wat er aan werk is verzet afgelopen dagen. Naast veld 1 ligt de rest van het terrein en de club er weer mooi(er) bij.

Dankzij Maartje, Jantien, Sabine, Jacqueline en Marianne glimt de keuken weer als nooit tevoren!

Dankzij Tessa, Axel, Reinier, Fons, Peter, Annemiek, Andre , Frank en Henk hangen de sponsorborden er weer stralend bij!
Dankzij Ronald, Magnus, Barry, Laurent, Chantal, Richard, Linda & Linda, Frank, Harold, Norbert, Rene, Pijke, Tijn, Monne, Gloria, Sabela en Martijn zijn de heggen weer gesnoeid en is het onkruid weer enigszins weg en zijn de kliko’s weer mooi schoon dankzij Duncan en Gernout.
En de fietsenstalling is weer mooi aangeveegd door Sofie en Floortje en al het zwerfafval en verdwaalde ballen zijn opgeruimd door Nena, Sky, Kik, Youri en Kiera*.

En last but not least…. dank je wel Jaap voor alle hulp, uitleg en toezicht!

Vind je het ook leuk om je handen uit de mouwen te steken en een klusje te doen?

We hebben buiten de klusdag om nog genoeg klussen (groot en klein) die gedaan moeten worden. Mail naar [email protected]

De volgende klusdagen voor dit seizoen staan al in de agenda:
Zaterdag 12 oktober

Zaterdag 29 februari

Zaterdag 27 juni

*misschien ben ik iemand vergeten, excuses hiervoor

Namens het bestuur, iedereen bedankt!

Kathelijn Straatemeier

img

Peter Rood

18-8-2019 @ 20:14:13 |dank ook aan jongens A1 voor het dragen van de sponsorborden.

Reageer op het nieuws