MHC Weesp zoekt nieuwe penningmeester

2020 15 April

Nieuws afbeelding MHC Weesp zoekt een nieuwe penningmeester vanaf juni 2020. Geïnteresseerd? Meld je aan via [email protected] of [email protected].

Als penningmeester werkt je op de achtergrond aan de financiën van de club.Op het hockeyveld kun je vooral met hockey (kijken) bezig zijn. We zoeken een ouder en/of seniorenlid die zich wil verdiepen in boekhouden en wil leren werken met Twinfield en Basecone, 2 handige boekhoudprogramma’s. De functie is voor een periode van 3 jaar, startend bij de ALV van juni 2020. Vanzelfsprekend wordt je door de huidige penningmeester ingewerkt en bijgestaan waar nodig. Wil je meer leren over boekhouden en/of wil je in de financiële wereld ervaring op doen, dan is dit een uitstekende leerschool die je waarschijnlijk ook helpt om in deze richting aan het werk te gaan.

Je werkt samen in een team met drie mensen: een persoon voor het financiële overzicht (jij), een persoon voor het inboeken van binnenkomende facturen (op dit moment Esther van der Meer uit DvetC) en een persoon voor contributiebeheer (Peter den Besten, ouder van 2 jongste jeugd kinderen). Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor de betalingen van trainers, regel je de salarisadministratie en doe je de betaling van binnenkomende facturen. Je stelt eenmaal per jaar de jaarrekening op (januari) en eenmaal per jaar de begroting voor volgend jaar (juni). Op basis van de goedgekeurde begroting door de ALV geef je budgetten aan diverse commissies, zodat zij hun werkzaamheden kunnen verrichten.

Overige vacatures vrijwilligersfuncties

Een vereniging als MHC Weesp wordt door vrijwilligers draaiende gehouden. Dat is immers de essentie van een vereniging. Gezamenlijk maken we ons hard voor hetzelfde doel; veilig en plezierig hockeyen in een gezellige omgeving. Om dat mogelijk te maken zijn er vrijwilliger nodig. Er zijn taken in alle soorten en maten. En dus is er voor iedereen wel iets dat past. De meeste taken omvatten maar een paar uur in de week en hoeven andere dagelijkse activiteiten niet in de weg te staan. Bekijk alle vacatures voor vrijwilligersfuncties.