Inventarisatie trainingsbehoefte (Jongste)Jeugd

2020 27 April

Beste (ouders van)Jeugd en Jongste Jeugdleden,

Goed nieuws voor een groot deel van onze leden, we mogen namelijk weer trainen!
(Jongste) jeugd t/m 12 jaar mag weer in groepsverband trainen en jeugd vanaf 12 - 18 jaar mag weer trainen als je 1.5 meter afstand houdt. Daar wordt iedereen blij van, ook wij! Maar….we moeten deze verwachtingen ook enigszins temperen. Er zijn namelijk veel dingen waar wij rekening mee moeten houden en over na moeten denken.

We moeten namelijk met het volgende rekening houden:
- richtlijnen vanuit de gemeente
- richtlijnen van de KNHB
- richtlijnen van het RIVM
- veiligheid van onze trainers
- veiligheid van onze spelers

We willen graag
z.s.m. van al onze (jongste)Jeugdleden weten welke trainingsbehoefte er is. Zo kunnen we alvast beginnen met het maken van een trainingsschema voor de teams. Ondertussen is Daniel bezig met het inventariseren welke trainers trainingen willen geven.
Daarna gaan we plannen en kijken hoe we dit kunnen organiseren, rekening houdend met alle regels.
We proberen jullie zo snel mogelijk weer een update geven.
We willen benadrukken dat het meedoen aan de trainingen vrijwillig is, als jij je niet prettig voelt om weer te gaan trainen, dan hoeft dat niet. Graag willen we dit v.t.v. weten i.v.m. veldbezetting.

Gebruik voor de opgave van de Jeugd het formulier hier:

Gebruik voor de opgave van de Jongste Jeugd het formulier hier:

Ons streven is om in de week van 6 mei te starten met de eerste trainingen .
Graag 1 formulier per lid invullen (uiterlijk woensdag 29 april)

Tot het moment dat de trainingen voor de (jongste) jeugd weer opgestart zijn, blijven het terrein en de velden gesloten en is het betreden hiervan niet toegestaan
Daarna is het terrein alleen toegankelijk
tijdens de officiële trainingen o.l.v. een trainer. Hierover later meer informatie.