Vrijwilligers gezocht: o.a. zaal- en barcommissie

2020 18 Augustus

Een vereniging als MHC Weesp wordt door vrijwilligers draaiende gehouden. Dat is immers de essentie van een vereniging. Gezamenlijk maken we ons hard voor hetzelfde doel; veilig en plezierig hockeyen in een gezellige omgeving. Om dat mogelijk te maken zijn er vrijwilliger nodig. Er zijn taken in alle soorten en maten.

Op dit moment zijn er twee taken urgent: zaalcommissie en barcommissie.

Zaalcommissie
Met spoed zijn we op zoek naar 1-2 personen voor de zaalhockeycommissie. Als alles goed gaat, zullen vanaf half november tot half februari zo’n 35 teams meedoen met zaalhockey. De organisatie hiervoor begint al in september!

De zaalhockeycommissie zorgt ervoor dat zaalteams kunnen trainen en spelen. De commissie bestaat uit minimaal 3 personen die elk een aandachtsgebied hebben: accommodatie, administratie, communicatie en arbitrage.

We zoeken 1, maar liever 2 personen die de administratie en communicatie op zich nemen (en de rol van coördinator op zich neemt) .

Als niemand zich aanmeldt voor deze functie, kan besloten worden dat we als MHC Weesp dit jaar niet mee doen met de zaalcompetitie.

Barcommissie

Natuurlijk draait het bij MHC Weesp om hockey, maar zonder de barcommissie geen drankjes of hapjes bij ons op de club. Wil jij daarbij helpen? Er zijn verschillende taken waar we hulp kunnen gebruiken: inkoop, indeling barondersteuners, voorraadbeheer en zo maar wat handjes en inzet.

We zoeken:

• Voorzitter barcommissie
  • Bar coördinator zaterdagochtend
  • Barcoördinator zondagochtend (evt duo-baan)

Overige functies

• Commissie ledenwerving, 3-4 personen
  • Commissie vrijwilligers, 1-2 personen
  • Lid Communicatie Commissie
  • Coördinator Grote clubactie

Bekijk hier het complete overzicht met vrijwilligers vacatures