Ledenadministratie gedigitaliseerd

2020 22 Augustus

Het ledenbestand van MHC Weesp bestond nog grotendeels op papier, maar is onlangs gedigitaliseerd. Een enorme klus, maar belangrijk vanwege de AVG richtlijnen.

Ontbrekende lidmaatschapsformulieren
Door de digitalisering werd duidelijk dat van een groot aantal leden het lidmaatschapsformulier ontbreekt. De komende tijd ontvangen deze leden een email van de ledenadministratie om hun gegevens aan te vullen.

Controleer je gegevens
Een digitaal bestand is geweldig, maar het bijhouden van de gegevens is natuurlijk heel belangrijk. Daarom vriendelijk verzoek aan alle leden om je gegevens (mailadres, woonadres en telefoonnummer) te controleren in LISA.Ga naar de website www.mhcweesp.nl. Klik op inloggen (recht in de menubalk) en login met je lidnummer en wachtwoord. Ga dan naar ‘profiel’ en bewerk zo nodig je gegevens.