Kick-off voor (Jongste) Jeugd op zaterdag 29/8

2020 23 Augustus

Op zaterdag 29 augustus is de kick-off van seizoen 2020/2021. Er zijn onderlinge wedstrijdjes voor de Jeugd en Jongste Jeugd. Door de coronaregels is het evenement helaas anders dan andere jaren. Laten we er samen toch een leuk en veilige dag van maken.

Wedstrijdschema
Download het programma van:

Coronaregels
Het is niet leuk, maar door de coronapandemie zijn er beperkingen en regels aan deze normaal zo feestelijke dag. Houd je aub aan de 1,5 meter afstandsregel. We willen als club geen boete noch sluiting riskeren. Het clubhuis is geopend, maar met beperkt assortiment. We serveren voorlopig geen tosti’s en eten uit de frituur. Een uitgebreide instructie over de coronaregels op MHC Weesp volgt nog via de website en mail.

Enkele opmerkingen

• We zoeken nog hulp voor achter de bar. De bardiensten op 29 augustus staan open voor inschrijving in LISA.
  • Verzoek aan de teams om een leuke groepsfoto te maken op 29 augustus. Mail de foto naar [email protected] met je teamnaam. Je ziet de foto terug op de website en in het clubhuis.
  • Zorg als team voor 1 scheidsrechter/spelbegeleider.
  • Neem als team een afwijkend kleur shirt mee (bijvoorbeeld rood).