Nieuw rood reserve shirt

2020 30 September

MHC Weesp krijgt een rood reserve shirt. Sinds seizoen 2019-2020 hebben we nieuwe clubkleding. De kleding is mooi, maar bij sommige uitwedstrijden is de kleding niet onderscheidend genoeg en worden hesjes gebruikt. In de tweede helft van dit seizoen kunnen we met het rode shirt spelen.

Een aantal teams had plannen om zelf een rood shirt aan te schaffen. We willen als club voorkomen dat er verschillende soorten shirts worden aangeschaft, omdat we afspraken hebben met de hoofdsponsors van de kleding. Daarom laten we nu als club een rood shirt maken tegen een gereduceerd tarief. Dit rode reserve shirt zal straks het licht blauwe reserve shirt vervangen als officieel reserve tenue. De reserve witte sokken blijven hetzelfde. De rode shirts zijn naar verwachting voor de tweede helft van het seizoen beschikbaar.

Meer informatie over prijs en levering volgt.