Rabobank geeft jeugdleden lustrumshirt cadeau

2015 en eerder 8 Juni

Als aftrap van het lustrum heeft hoofdsponsor Rabobank alle jeugdspelers van de MHC Weesp een lustrumshirt cadeau gedaan. Dat gebeurde zaterdag 6 juni toen de jeugdleden alvast een voorproefje op de lustrumviering kregen. De shirts werden officieel aangeboden door bestuurslid Rob Christoffel en Mart Pfeiffer, directeur Bedrijven van Rabobank Amstel en Vecht. Dana Tiemens van Meisjes 6E3 kreeg als eerste een shirt.

Mooie groepsfoto
Na afloop is er een mooie groepsfoto gemaakt van alle kinderen in hun nieuwe shirt. Een impressie van de groepsfoto van alle jeugdleden is hieronder te downloaden. Voor € 12,50 is de foto ook als grote afdruk (A4-formaat) na te bestellen bij [email protected] of tijdens de lustrumfeestdag op 13 juni.

Bijlage