Veel gestelde vragen

Kan ik eerst proeftrainen voordat ik lid word?

Ja dat kan. Je mag eerst drie keer vrijblijvend proeftrainen. Neem vooraf contact op met de juiste contactpersoon om een afspraak hiervoor te maken:

Jongste Jeugd (leeftijd basisschool) ; [email protected]

Jeugd (tot 18 jaar): [email protected]

Senioren:

Trimhockey:[email protected]

Vanaf wanneer kan mijn zoon of dochter lid worden?

In het jaar dat ze 5 worden of in groep 2 zitten kunnen ze meetrainen. Kijk op de site bij de Jongste Jeugd voor meer informatie.

Ik kan niet komen trainen, bij wie meld ik me af?

Train je bij de Jongste Jeugd, dan meld je je af bij je coach, je coach geeft dat door aan de commissie jongste jeugd, zij geven dat door aan de trainers. Je kan het natuurlijk ook aan een team genoot doorgeven, die het dan aan de trainer doorgeeft. Bij de teams van de jeugd maak je hierover afspraken met je coach.

Het weer is erg slecht, gaat de wedstrijd door?

Als de velden in goede staat zijn en het niet onweert, dan gaan de wedstrijden gewoon door. Zijn de velden bevroren of in slechte staat door hevige regenval, dan gaat de wedstrijd niet door. Dit wordt gecommuniceerd via de site, via LISA en/of via de coach.

Ik wil graag wat doen voor de club, waar kan ik me melden?

We kunnen alle hulp gebruiken, voor zowel kleine als grote klusjes. Wil je incidenteel iets doen, dan kan je dat aangeven bij de vrijwilligerscommissie ([email protected]) . Wil je een vaste vrijwilligers taak

Ik wil met mijn team een veld reserveren voor een oefenwedstrijd.

Dat kan, neem hiervoor contact op met Ariene Simons-Bleijerveen ([email protected])

Let op, als je een veld gebruikt, ben je ook verantwoordelijk voor bar bezetting en verantwoordelijk voor het opruimen en afsluiten van het clubhuis. Zorg er dan ook gezamenlijk voor dat de bar schoon en netjes wordt achtergelaten!

Ik ben ingedeeld voor een bardienst, maar ik kan die dag niet, wat moet ik doen?

Als ouder of lid word je aantal keer per jaar ingedeeld voor een bardienst, kan je niet, dan ben je zelf verantwoordelijk voor vervanging/omruilen binnen het eigen team. De dienst is niet over te dragen aan jeugdleden onder 16 jaar.