Login en LISA app

LISA Hockey app en inloggen op MHC Weesp
De LISA Hockey app en het inloggen op de website zijn onmisbare tools voor spelers, coaches en ouders. Met onder meer:
  • Het laatste clubnieuws.
  • Een complete teammanager, met alle wedstrijden, scheidsrechters, routes, taken, teamnieuws.
  • Je aanwezigheid bij trainingen en wedstrijden aangeven.
  • Je eigen agenda: al je activiteiten in een handig overzicht. En een handige exportfunctie voor je eigen agenda
  • Het wedstrijdschema
  • Koppeling met het digitale wedstrijdformulier (nooit meer inloggen!)
  • Beheren van je eigen gegevens (inclusief koppeling naar de ledenadministratie)
  • Overzicht van alle teams van Nederland, inclusief standen, uitslagen en programma.
  • Mogelijkheid om jezelf in te plannen voor diensten en fluitbeurten (alleen via login website)
Om gebruik te kunnen maken van deze Lisa app moet je inloggen met je lidnummer. Met dezelfde gegevens log je ook in op de website van MHC Weesp.
Klik op inloggen en login met je lidnummer en wachtwoord.

Je lidnummer kwijt?
Dat vind je op de factuur van je contributie

Wachtwoord kwijt?
Via de functie wachtwoord vergeten, kun je je wachtwoord opvragen bij de club. Voer je lidnummer en je emailadres in en druk op ‘Wachtwoord aanvragen’, je ontvangt een nieuw wachtwoord op het mailadres dat bij de ledenadministratie bekend is.

LISA App downloaden
Informatie over de wedstrijden, trainingen en het clubnieuws vind je ook in de lISA App. Deze kan je downloaden in de App Store en Google Play
Gebruikshandleiding voor de LISA App

Inloggen als gast
Indien je niet beschikt over een lidnummer en wachtwoord voor jouw club kun je ook gebruik maken van de app. Niet alles is dan beschikbaar, de agenda zal bijvoorbeeld niet worden gevuld.