Lidmaatschap Algemeen

Lid worden van MHC Weesp
Als jij of je kind lid wil worden van MHC Weesp, dan je je aanmelden via het formulier op deze site. Het inschrijfformulier staat hier
Je ontvangt na verwerking door de ledenadministratie een bevestiging per e-mail. De contributiebetaling geschiedt middels een automatische incasso.

Eerst eens proberen?
Wij bieden iedereen de gelegenheid om drie keer gratis op proef mee te trainen. Ook bij deze proeftrainingen zijn scheenbeschermers en een bitje verplicht. Een eenvoudig op maat te maken bitje is verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Bijvoet. Sportieve kleding is noodzakelijk.

Belangrijk: het "op proef" meetrainen betekent dat je nog geen lid bent, m.a.w. je bent niet verzekerd. Het meedoen aan trainingen geschiedt dan ook geheel op eigen risico. "Proevers" kunnen nooit verhaal halen bij de club of het bestuur indien hen iets overkomt tijdens deze drie proeftrainingen. U wordt dan ook geadviseerd om bij interesse zich zo snel mogelijk in te schrijven, om het bovenstaande probleem op te lossen.

Al eerder lid geweest van MHC Weesp?
Als je weer lid wil worden of je wil aanmelden als vrijwilliger of scheidsrechter, neem dan contact op met de ledenadministratie om je Lisa account te activeren. Het is niet nodig om een nieuwe aanmelding in te dienen.

Voor vragen die hier niet beantwoord zijn, kun je e-mailen naar [email protected]