Sponsoring Algemeen

De vereniging
MHC Weesp is een vereniging die bestaat uit ruim 800 leden. De vereniging vormt een sterk sociaal, zakelijk en sportief netwerk. Elke wedstrijddag (zaterdag en zondag) zijn minimaal 350 hockeyers op het MHC Weesp complex actief. Tijdens thuiswedstrijden van de eerste elftallen, zijn er gemiddeld 500 mensen op het complex aanwezig. Maar ook op de doordeweekse middagen en avonden, zijn er volop mensen actief op het complex tijdens de trainingen van junioren en senioren.

MHC Weesp heeft een eigen website, die maandelijks 5000 - 8000 bezoekers trekt. MHC Weesp heeft ook een eigen app. en Narrowcasting in het clubhuis.

MHC Weesp organiseert met regelmaat feesten voor de junioren en senioren, thee dansants op de zondagmiddag, toernooien voor de jeugd en het jaarlijks terugkerende all friends toernooi.

De (hoofd)sponsors mogen de uitstraling van MHC Weesp gebruiken voor eigen marketing- en communicatiedoeleinden.

Sponsormogelijkheden
MHC Weesp kent diverse mogelijkheden tot sponsoring, zoals bordsponsoring of kledingsponsoring (klik hier voor de presentaties met mogelijkheden). Over welke vorm van sponsoring voor u het meest passend is, komen we graag met u in gesprek.
Om in contact te komen met de sponsorcommissie kunt u ons natuurlijk aanspreken op de club maar u kunt ook een mail sturen naar: [email protected]

De Sponsorcommissie