Vrienden van MHC Weesp

Vrienden van MHC Weesp is een initiatief van hockeyclub MHC Weesp, met als wens om bij te dragen aan duurzame en sociale verbeteringen binnen Weesp. Via fundraising sparen we gezamenlijk een bedrag bij elkaar voor een sociaal en duurzaam sponsordoel, dat kan zowel een doel binnen als buiten de vereniging zijn. We stellen zelf doelen voor, maar je kunt als lid ook zelf doelen voorstellen. Een onafhankelijke commissie Vrienden van MHC Weesp toetst of het sponsordoel past binnen de doelstellingen:
  •  namelijk draagt het bij aan: "hockeyplezier voor iedereen”;
  • duurzame verbetering van de accommodatie (velden en clubhuis);
  • of een goed doel binnen Weesp, bijvoorbeeld een bijdrage voor Don Bosco, ouderensport of gehandicaptensport.

Hoe kun je bijdragen?
Via het administratie programma LISA kun je op een veilige en verantwoorde manier meedoen. We zullen het sponsordoel communiceren en je kunt ervoor kiezen om hier een bedrag aan bij te dragen. Dit kun je met je naam doen of anoniem.
Hieronder staat een overzicht van de lopende fundraising acties.

Sponsordoelen op onze verlanglijstje
We willen graag iets doen voor ouderen, kinderen van álle scholen een mooie, veilige sportbasis bieden en nog veel meer. We horen graag jullie ideeën, een goed project ondersteunen we van harte! Mail je sponsordoel naar: [email protected].

Meedoen? Klik hier voor een bijdrage Crowdfunding MHC Weestp