Senioren mogen weer gaan trainen: vanaf 30 november geldt midwinter trainingsschema

2020 26 November

We zijn heel blij dat de senioren weer mogen trainen. Na een aantal proeftrainingen is er een protocol voor de trainingen van senioren gemaakt. Het is belangrijk dat we allemaal deze regels volgen, zodat de senioren na weken niet mogen hockeyen, niet alleen kunnen starten met trainen, maar ook mogen blijven trainen.

Midwinter trainingsschema van 30 november – 18 december (versie 27 november)

Protocol senioren midwinter trainingen (versie 30 november)

Korte samenvatting van protocol
  • Heb je Covid-19 gerelateerde klachten, dan blijf je thuis en laat je je testen.
  • Kom op tijd voor de training, het is niet mogelijk om later in te springen vanwege de "bubbel” waar iedereen in zit gedurende de training.
  • Spelers die op veld 1 trainen, zetten hun fietsen bij de tafeltennisclub en nemen de ingang via de kleedkamers het veld op.
  • Spelers die op veld 2 trainen, nemen de hoofdingang.
  • Spelers die op veld 3 trainen, fietsen door langs de handbalvereniging We Have en zetten de fietsen onder de tent tussen veld 2 en 3.
  • Je traint in groepjes van maximaal 4 personen per kwart veld (exclusief trainer).
  • Ieder groepje moet herkenbaar zijn aan een eigen kleur.
  • Duels of partijen waarbij de 1,5 meter niet gehandhaafd kan worden, zijn niet mogelijk.
  • Volg de algemene procedure voor het afsluiten van het MHC Weesp terrein.

Veel plezier weer op het veld!