Stem vandaag nog even op MHC Weesp bij de Rabobank Clubsupport actie!

Algemeen 25 Oktober

Onze club doet mee met de Rabobank Clubsupport actie. Met deze actie ondersteunt onze sponsor Rabobank diverse clubs in het land. Maar daar moeten we als leden wel wat voor doen.

Stemmen namelijk op ons eigen idee!

Buitentent
We willen namelijk een mooie stevige buitentent voor op het terras. Even schuilen voor de regen of in de schaduw zitten. Ideaal. Stemmen dus.

Hoe stem je?

1- je hebt een rekening nodig bij de Rabobank

2- Door op deze LINKte klikken ga je naar de Rabobank app of Rabo Online Bankieren.

3- Na inloggen kun je 'lid' worden van de van Rabobank. Dit is een voorwaarde om te mogen stemmen. Het verplicht je verder tot niets.

4- Als je dan lid bent kun je stemmen op onze club. Zoek in de zoekvelden naar regio Rabobank Amstel en Vecht en MHC Weesp.

5- Je mag op 3 clubs stemmen. Zorg er uiteraard voor de een van die clubs MHC Weesp is. Hoe meer stemmen er op onze club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Je moet er als Rabobank rekeninghouder even moeite voor doen, maar dan krijgen we als club ook echt wat. Afgelopen jaren was de bijdrage van de Rabobank Clubsupportactie steeds tussen de 2500 en 5000 euro. Dat kunnen we als club goed gebruiken. Stemmen dus via deze LINK.

Meer info over de RabobankClubsupportactie vind je hier.