Plan zelf je bar- en fluitdiensten

2020 26 Februari

De tweede helft van het seizoen gaat beginnen. Voor maand maart zijn al veel bar- en fluitdiensten ingedeeld. Wil je zelf bepalen wanneer je een dienst doet, plan dan je eigen diensten in.

Bardienst/ wedstrijdtafel
Een beetje nieuw is de taak van wedstrijdtafel, deze taak viel voorheen onder de taak van de bardienst, maar dat werd nog wel eens vergeten. In principe draai je mee met de bardienst, maar je hebt als hoofdtaak het ontvangen van bezoekende teams en het erop toezien dat scheidsrechters op tijd verschijnen.

Indelen voor deze diensten kan via de Lisa-app bij 'plan uw dienst' en via de website als je inlogt (via club/ arbitrage).

Scheidsrechters

Alle scheidsrechters kunnen zich nog inplannen tot en met 22 maart aanstaande. Daarna plant de scheidsrechterscommissie de rest van het seizoen in.

Doe jij dit jaar eindexamen en ga je naar examen trainingen?
Plan jezelf dan snel in zodat je zelf kan bepalen wanneer de fluitbeurt je beste uitkomt! Jezelf indelen kan via de login (via Club/diensten).

Heb je al meerdere fluitbeurten gedaan en denk je dat je naar een niveau hoger kan? Geef dit dan door aan bij de scheidsrechterscommissie.

Jezelf indelen kan via de login (via club/ diensten). Voor vragen hierover kan je terecht bij [email protected]

Begeleiders

Helaas hebben wij als club te weinig begeleiders voor beginnende scheidsrechters. Denk jij dat je begeleiden van scheidsrechters leuker vind dan fluiten? Geef je dan snel op als begeleider. Stuur je aanmelding met kleine motivatie naar [email protected].  De scheidsrechterscommissie beoordeelt de aanmeldingen op volgorde van binnenkomst en op motivatie.

Heb je vragen of wil je je opgeven als begeleider? Stuur je mail (graag voor 20 maart aanstaande) naar [email protected]