Trainingsschema nieuwe seizoen

2022 14 Juli

Het voorlopige trainingsschema voor seizoen 2022-2023 is bekend. Dit schema geldt vanaf maandag 29 augustus. De selectieteams beginnen in de week van 22 augustus.

Het schema is nog zonder trainers, deze zullen begin augustus worden toegevoegd. Schema is onder voorbehoud.
Het trainingsschema is ook te vinden op de website onder hockey/trainingen, en de informatie is ook in de LISA App te vinden (wordt nog aan gesleuteld), zodat de trainingen op de tijdlijnen zichtbaar zijn.

Tot 15 augustus is zijn de velden en het complex in principe niet in gebruik (zie ook het bericht over zomerhockey).

Als je als coach al vanaf 15 augustus met je team wil trainen, dan gaat dat in overleg via [email protected]

Oefenwedstrijd in het weekend?
Reserveren velden in het weekend gaat via;[email protected]
Bardienst en scheidsrechters regel je binnen je team.

Op 3 september organiseren we een seizoens kick-off met onderlinge partijtjes, teambuilding, kennismaken met je nieuwe teammaatjes, je coaches èn de club. Zie ook het bericht op de site. Het programma wordt half augustus bekend gemaakt. Op 10 september start de competitie voor de meeste teams. De data waarop wedstrijden worden gespeeld zijn te vinden in de handige kalender.

Ben je coach van een team, dan ontvang je via je lijnco een mail met handige info. Deze bijlage met 'handige om te weten als coach' is ook hier te vinden.

Fijne zomer allemaal!