Woord van de voorzitter

2022 16 Juli

Beste leden van MHC Weesp,

Ik schrijf dit voorwoord buiten in de zon voor een wederom goed gevulde nieuwsbrief want er zijn veel positieve ontwikkelingen te melden over onze vereniging.
Vandaag is de zomervakantie in onze regio officieel begonnen en ook op hockeygebied is dit het einde van wederom een prachtig hockeyjaar en het begin van de zomerstop.
Op maandag en woensdagavond om 20:30uur is er nog wel zomeravondhockey. Enthousiastelingen kunnen bij beide avonden aanhaken.

Achter de schermen zijn onze verenigingsmanager, de Beleids Technische Commissie (BTZ) en andere leden reeds druk bezig met de voorbereidingen voor het komende seizoen. Er staan diverse activiteiten in de agenda en we hopen met een sponsorevent, nieuwe ledenbijeenkomsten, de kick-off en allerlei andere sociale evenementen een goed begin te maken van het komende seizoen.
Op technisch gebied zijn we er in geslaagd om enkele talentvolle en ervaren trainers / coaches aan onze club te binden zodat we onze leden een goed trainingsprogramma kunnen aanbieden.

Dank aan onze sponsoren en alle coaches, trainers en leden die zich het afgelopen jaar actief hebben ingezet. Door deze steun en inzet hebben we er samen een mooi seizoen van kunnen maken en zijn we ook in staat om plannen te maken voor het komende seizoen.

We zien jullie graag weer terug in augustus en hebben er het volle vertrouwen in dat het een mooi seizoen gaat worden!

Ik wens iedereen een hele fijne zomer!

Namens het Bestuur, de medewerkers van MHC Weesp en met sportieve groet,

Alwin

PS. Vandaag sturen we weer een nieuwsbrief uit naar alle leden, een linkje van de nieuwsbrief vind je ook hier.