Geld verdienen op de Club, het kan!

2023 26 Februari

KOM WERKEN ACHTER DE BAR

Hou je van gezelligheid en weet je van aanpakken? Kom dan werken achter de bar bij MHC Weesp.

Op zaterdag bestaat je werk voornamelijk uit werkzaamheden in de keuken; tosti’s maken, assisteren achter de bar op drukke momenten, in de middag zal de keuken je grootste aandacht hebben met het maken van diverse broodjes en af en toe en lunch.

Zondag start de dag met koffie & broodjes voor seniorenteams, lunch voor Heren 1 en Dames 1, maar al snel zijn de kannen bier met bitterballen niet aan te slepen. Organiseren we evenementen zoals een Super Sunday of een themafeest, dan is dat de dag dat jij jezelf wilt inroosteren. Met elkaar bouwen we een mooi feest voor onze leden en bezoekers!

Ben je 16 jaar of ouder, heb je al (enige) ervaring in de horeca en ben je op zaterdag of zondag beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

Meer weten of je aanmelden? Mail naar [email protected]