Het nieuwe reserve (uit) shirt is binnenkort te koop bij Bijvoet Sport.

Algemeen 31 Augustus

MHC Weesp heeft sinds twee jaar nieuwe shirts met clubkleuren.
Het thuisshirt met donkerblauw en wit, het uitshirt met kobalt (Weesp) blauw en wit. Soms heeft onze tegenstander ook een van beide kleuren. Dat is verwarrend.

Daarom is in december 2020 en op de ALV in juni aangekondigd dat er een nieuw rood reserve shirt komt voor alle leden. Die shirts zijn nu ontworpen en besteld en hebben hetzelfde ontwerp als onze bestaande shirts.

Kosten/sponsorbijdrage:
Het shirt heeft een winkelwaarde van 40,- en kan door onze kledingsponsor Brabo en Bijvoet Sport voor 20,- worden aangeboden. De club neemt zelf de helft van de kosten voor haar rekening.
Voor een lid kost een shirt dus: 10,- euro per shirt (per lid). Een nummer achter op het shirt kost 4,- euro extra. Met nummer betaal je dus 14,- euro.

Ophalen bij Bijvoet Sport:
Vanaf eind september (precieze datum volgt nog i.v.m. sterk wisselende levertijden) is het shirt af te halen en af te rekenen bij Bijvoet. In de eerste levering zijn shirts besteld voor alle spelende senioren en de jeugdleden tot en met de D jeugd.

Voor de jongste jeugd wordt een aparte bestelling gedaan en op de levering hiervan komen we later terug dit najaar.

Tot die tijd kun je het huidige uitshirt (of eigen teamshirt) nog gebruiken.

Veel speelplezier in de nieuwe rode shirts!

Bestuur en sponsorcommissie MHC Weesp

Heb je vragen hierover? Mail naar [email protected]