Trainingen

Trainingsschema's

Schema 23-24: Trainingsschema (mhcweesp.nl)

Keeperstrainingen

Volgt

Trainingen jeugdleden
Team Leeftijd Duur Dag
Funkeys 5-6 jaar 1 uur Woensdagmiddag
Benjamin 6-7 jaar 1 uur Woensdagmiddag
F-jeugd 7-8 jaar 2x 1 uur Woensdag- en vrijdagmiddag
E6-jeugd 8-9 jaar 2x 1uur Woensdag- en vrijdagmiddag
E8-jeugd 9-10 jaar 2x 1 uur Woensdag- en vrijdagmiddag

Jeugd
Team Leeftijd Duur Dag
O12 10-12 jaar 2-3x 1,5 uur Wisselend
O14 12-14 jaar

2-3x 1,5 uur
Wisselend
O16 14-16 jaar 2-3x 1,5 uur Wisselend
O18 16-18 jaar 2-3x 1,5 uur Wisselend

Zorg dat je een kwartier van tevoren aanwezig bent, zodat de training op tijd kan beginnen. Alle kinderen worden op deze trainingen verwacht. Afmelden voor een training kan via je coach.

De trainingen worden gegeven door jeugdleden van onze hockeyclub onder supervisie van een trainingscoördinator.

Train-de-trainer
Er zijn geregeld train-de-trainer- dagen die worden georganiseerd door de Hoofdtrainer. Hier leren de trainers hoe je met een team moet om gaan, hoe je een training organiseert en wat voor soort training je kan geven op welk moment.

Trainingen senioren
Senioren trainen één of twee keer per week 1,5 uur in de avonden.

LET OP: volg de procedure voor afsluiten terrein na een avondtraining

Afgelasting van training
In principe gaan de trainingen altijd door, kijk bij zware regenval of vorst op de website of in de LISA app, daar staat een afmelding van een training als het niet doorgaat.