Verhuur

Bezoekadres: Sportpark Vechtoever, ‘s-Gravelandseweg 3b, 1381 HH Weesp

MHC Weesp heeft drie kunstgrasvelden: twee water- en één zandveld. Daarnaast is er een nieuwclubhuis (2015) dat van alle gemakken voorzien is. Zowel de velden als het clubhuis zijn te huur  voor sportdagen, gymlessen of andere activiteiten.

Neem contact op met [email protected]

Niet commerciële organisaties
Voor Weesper scholen en/of maatschappelijke organisaties is de huurprijs 20.- euro per uur. De kosten zijn inclusief eventueel gebruik van kleedkamers.

De maximale kosten voor een hele week zijn 750,- euro.

Commerciële verhuur
  • Voor commerciële doeleinden gelden andere afspraken die door het bestuur wordt vastgesteld.
  • Voor een langere overeenkomst dan een week gelden andere afspraken die door het bestuur wordt vastgesteld.
  • Er moet altijd een schriftelijke overeenkomst worden opgesteld, ondertekend door huurder en penningmeester (bij afwezigheid voorzitter).