MHC Weesp rookvrij (met rookafspraken)

2019 30 Januari

Het streven van de KNHB is om zo veel mogelijk sportverenigingen rookvrij te maken, zodat kinderen tijdens het sporten niet geconfronteerd worden met roken. Wij als MHC Weesp gaan daar graag in mee. Ook een merendeel van onze leden geeft aan voorstander te zijn van een rookvrije vereniging. De resultaten van de ledenenquête, de korte enquête van vorig jaar mei/juni en input vanuit de ALV van 11 juni 2018 zijn meegenomen in de strategie sessie van de Rabobank verenigingsondersteuning. Het hieruit gekomen voorstel is 14 januari jl. besproken op de ALV en is daar goedgekeurd.

Per 1 februari 2019 is MHC Weesp een rookvrije accommodatie met rookafspraken. Dit betekent de hele week rookvrij met uitzondering van de zondag. Dan is het toegestaan om te roken op de daarvoor ingestelde rookplek. De rookplek wordt door bewegwijzering aangegeven.