Openstaande bardiensten laatste maanden

Bar 9 April

De komende maanden hebben we een hoop leuke extra evenementen waarbij we nog een hoop extra bardiensten en vrijwilligers kunnen gebruiken.

Kom jij nog een (extra) dienst doen?

Bardienst evenement of avond
Niet alleen op wedstrijddagen zoeken we mensen voor bardiensten ook bij evenementen en op dinsdag en donderdagavond zijn er bardiensten open van 20.00 tot 23.00 uur. Dan schenk je drankjes in voor de teams die trainen en heb je een aantal extra taken, zoals bijvullen en kleine schoonmaaktaken.

De evenementen waar je je kan aanmelden zijn (achter de inlog):

• 9 mei hele dag All Friends toernooi
  • 24 mei 17.00 - 20.00 uur Opening Lustrum
  • 26 mei 18.00 - 21.00 uur Super Sunday
  • 16 juni Slotdag senioren
  • 23 juni LANDSKAMPIOENSCHAPPEN Reseveteams KNHB
    (meerdere taken beschikbaar)

Staat er niets voor je tussen maar wil je wel bijdragen? Mail naar [email protected] en we vinden wel een plekje.

Meer vrijwilligers gezocht

Mocht je liever een andere bijdrage leveren op een ander moment, stuur dan een mail naar [email protected] en we nemen contact met je op. We zoeken bijvoorbeeld mensen voor: een klusdag, schoonmaak, terreindienst, materiaalreparaties. Of wellicht vind je het leuk om in een commissie plaats te nemen en zo je bijdrage aan de vereniging te leveren.