Funkey trainingen

vrijdag 5 april 2024   |   16:00 - 17:00   |   Geen locatie ingevoerd

Funkey hockey voor 4- en 5-jarigen bij Hockeyclub Weesp

Vanaf 28 februari kunnen de allerkleinsten weer terecht op de hockeyvelden van Hockeyclub Weesp. De introductie van Funkey hockey afgelopen november was een groot succes. In grote getale kwamen 4- en 5-jarigen spelenderwijs ontdekken hoe leuk hockey en sportief bewegen is.

In navolging van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) heeft Hockeyclub Weesp een Funkey lesprogramma voor de allerkleinsten gelanceerd. Dit programma bestaat uit verschillende loopspelletjes, oefeningen van bewegen om de motoriek te ontwikkelen, balvaardigheid en een basisvorm van hockey. Dit alles draagt bij aan de motorische ontwikkeling van deze jonge groep kinderen.

Ook ontdekken hoe leuk hockey is?

De Funkey lessen starten eind februari weer en vinden iedere woensdag plaats van 14:00 tot 15.00 uur en vrijdag van 16.00 tot 17.00 uur bij MHC Weesp op de ‘s Gravelandseweg 3b. Deze modules bestaan uit 5 lessen (woensdag 28/2, 6, 13, 20 en 27 maart of

vrijdag 1, 8, 15, 22 en 29 maart).